Lifestyle Uroda

Wyzwanie – MAJÓWKA (wpis motywujący).

9 marca 2016

30 kwietnia zaczynają się wyjazdy na weekend majowy… zostało lekko ponad 50 dni do ogarnięcia ciała!

Zazwyczaj moje przygotowania przed wakacjami i wyjazdami ograniczały się do „dziękuję Boże, Mamusiu i Tatusiu za dobre geny”, ale po 30 moje ciało się rozleniwiło, jest mniej gibkie, jędrne i nie ma mięśni. Czas więc wziąć się za siebie i doprowadzić ciało do zadowalającego wyglądu i nie być „chudym grubasem”.

Jestem zbyt leniwa na siłownie, więc postawiłam na matę do jogi (wreszcie po 4 latach zacznę jej używać) i ćwiczenia z Mel B, która ma dużo ćwiczeń do wyboru. Wybrałam ją, ponieważ jest dynamiczna, nie irytuje mnie, a ćwiczenia trwają po 10 minut. Ma również wyzwanie 30 dniowe (ale to dla osób z większą ilością czasu). W zupełności jednak powinno wystarczyć 2 x 10 minut i rozgrzewka (po której ja już padam, ale będzie lepiej!) np.: rozgrzewka, brzuch, pośladki.

Mój brzuch po 5 dniach ćwiczeń.

Planuję robić brzuch codziennie + dokładać do niego nogi, plecy, pośladki –  w zależności od tego ile będę miała chęci, sił i samozaparcia.

TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI :) Nieśmiało liczę, że ktoś się dołączy do mnie :)
Do wyzwania dorzucam picie codziennie rano szklanki wody z wyciskanym sokiem z cytryny!

07.03.2016 – rano: 10 minut brzuch // wieczorem: byłam leniwa

08.03.2016 – rano: 10 minut brzuch // wieczorem: byłam leniwa

09.03.2016 – rano: 10 minut brzuch + 10 minut pośladki // wieczorem: rozciąganie nóg

10.03.2016 – rano: byłam leniwa // wieczorem: 10 minut brzuch + 10 minut nogi/tyłek

11.03.2016 – rano: 10 minut rozciąganie nóg // wieczorem: 

komentarzy

You Might Also Like